Ik wil melden dat iets stuk is, maar ben de QR-code kwijt. Wat kan ik doen?

Is er iets stuk in het gebouw dat de verantwoordelijkheid is van de VvE? Denk aan onderdelen in het trappenhuis, de lift, een collectief ventilatiekanaal of gemeenschappelijk leidingwerk. Dan meld je dat bij ons. We nemen je melding binnen 3 werkdagen in behandeling.
 

Hoe meld ik dat iets stuk is?

Heb je van ons een QR-code ontvangen? Hangt er in jouw woning of in de algemene ruimte van het gebouw een QR-code? Gebruik deze dan voor het doorgeven dat iets stuk is.
Wij kunnen de situatie het beste inschatten als je ook foto’s meestuurt.

  • Scan de QR-code met de camera van je mobiele telefoon
  • Geef op je mobiel aan wat er stuk is;
  • Vul contactgegevens in;
  • Ontvang updates op je mobiel via Whatsapp;

Kan je de QR-code niet vinden? Scan dan deze code:

Of gebruik dit formulier om te melden dat iets stuk is. 


Spoed?

Is er een spoedsituatie? Bel dan direct naar 088 00 232 30. We zijn 24/7 bereikbaar voor noodsituaties.

 

 

Zo kun je ons bereiken

Heb je de informatie die je zoekt niet gevonden? Geen probleem! Neem contact met ons op, dan helpen we je verder.